در میان بی نظیرترین برس های براق و زیبایی تازه به نظر می رسد در مد روز مد روز لندن SS18، سوفیا وبستر همیشه به نظر می رسد که آرایش رنگی با لبه ی دختر سرد است. از این رو چرا روزنامه نگاران زیبایی پشت صحنه می مانند - مشتاق چیزی است که کمی هیجان انگیز تر از "پوست پاک" است.

 
با توجه به سرزمین عجایب فانتزی SS18 سوفیا وبستر، چشم انداز چشم انداز هنرمند آرایش Sam Bryant، "جادو های جادویی، پری دریایی" بود. و ما شاهد بازگشت فوائیت دوران کودکی بسیار دوست داشتیم، چشم های سبز (خفیف). اما ما را بشنو این را بسیار مدرن تر از گذشته های ماورای بنفش و شسته شده است. و این همه تکنیک ترکیب است - که به طرز شگفت انگیزی متفاوت بود.
 
سام از انگشتان خود سبک سبک DIY را به جای استفاده از سایه به صورت چهره ای به چرک با استفاده از قلم مو، از سایه های سایه های سایه های شفاف و اسطوخودوس از پالت سایه چشم 16 ساعته Revlon Colorstay در اغوا، بیش از حد و زیر چشم، از بین بردن ابرو و خرد کردن آن در معابد برای احساس نقاشی.
 
معنی قرار دادن باید کامل نیست، در واقع، کاملا مخالف، همانطور که او به ما پشت صحنه گفت. "به نظر می رسد آن را فقط رنگ شده است و بنابراین هیچ چیز حتی". ریمل مژه و ابرو را بردارید و با یک ضربه زرد رنگ پریده به گوشه های داخلی بر روی چشم ها تمرکز کنید.
 
نتیجه بسیار، هنوز کمی کثیف است - ما آن را به عنوان "زیبایی انجام نشده" برچسب گذاری می کنیم.
 
نگاه زیبایی همه ما می توانیم با آن برخورد کنیم!