میامی یک شهر فوق العاده است هاتریس (و افراد جنسی) ممکن است این کیفیت را بعنوان بخشی از سطحی بودن کلیشه ای شهر ببینند. اما ریتا پینتو، بنیانگذار پروژه های Vanity Projects، این موضوع را متفاوت می بیند: میامی ها دوست دارند خودشان را مانند هنر اداره کنند. ناخن آنها استثنا نیست.

 
پروژه های Vanity به طور متوسط ​​سالن ناخن شما نیست. اگر چه در مانیکور ژل لوکس با هنر ناخن با دقت سر و صدای هنرمند مشهور ناخن متخصص می باشد، مغازه ارائه می دهد طیف گسترده ای از خدمات در قیمت های مختلف، مانند مانیکور و پدیکور لاک الکل یک بار رنگارنگ و هنر خاص ژل تخفیف در هفته است.
 
در حال حاضر سالن ناخن با تکنولوژی بالا می تواند در محل جدید خود در Paradise Plaza در منطقه طراحی پیدا شود. از آنجایی که اولین بار در سال 2015 در Little River افتتاح شد، سالن مشتریان قابل اعتماد و متمایز را به دست آورده است. آنها احتمالا از سالن به محل جدید خود پیروی می کنند، که پینتو می گوید کسب و کارش را نزدیک به خریداران طراح که مایل به داشتن مانیکور بالا هستند برای خرید لوکیشن های خود نزدیک می کند. پینتو در معرض خطر قرار گرفت تا جایگاه خود را برای زیبایی دیدگاه خود برای سالن با صنایع پرطرفدار هنر و طراحی میامی، هماهنگ کند.
 
پینتو می گوید: "من خیلی هیجان زده شدم که نه تنها به کسب و کارهای تجاری با نام تجاری نزدیک، بلکه مهم تر از ICA نیز نزدیک باشم، به یاد آوردن پیشنهاد کریگ رابینز، توسعه دهنده طراحی منطقه برای حرکت است. پینتو امیدوار است از طریق مذاکرات، کلاس ها و بازدیدکنندگان با موسسه تازه هنر معاصر همکاری کند.
 
پینتو در سال 2013، پس از گذراندن دوره زندگی پس از رکود از دنیای هنرهای بالا، پروژه های وانیتی را در شهر نیویورک تاسیس کرد. او گفت که او تا به حال سقوط Lehman Brothers و سقوط بازار سهام، منحصربنظر مستقل از نمایشگاههای نیویورک، لندن، یونان، ایتالیا و سایر نقاط بوده است. او چشم انداز خود را در یک کسب و کار سرمایه گذاری طاقچه با زاویه هنری و curatorio تنظیم شده است. از آن زمان، پروژه های Vanity به سرعت تبدیل به یک پیشگام در صنعت هنر ناخن شگفت انگیز است.
 
اگر چه حق رای دادن مای امی، دومین محل پروژه های Vanity است، پینتو می گوید که اکنون "تقریبا مرکز ما" است، زیرا او تصمیم گرفت تا در سال 2015 با مایما حرکت کند. این تصمیم ناشی از پنج سال حضور در هنرپیشه های هنری هنر بازل بود، جایی که او با هنرمندان مگاگرام ناخن آشنا شد که اکنون تیم اصلی خود را تشکیل می دهند.
 
پینتو اعتراف می کند "من فقط میامی را در این نوع استراتوسفر هنر بازل دیدم." "این یک مکان زیبا است ... هنرمندان، استعداد، چیزی بود که من را جذب کرد و فضا و مکان چیزی بود که من در اینجا نگه داشتم."
 
پینتو علاوه بر اینکه دارای یک خدمه از هنرمندان حرفه ای ناخن است، یک برنامه اقامتی برای هنرمندان مشهور ناخن از سراسر جهان را نیز میزبانی می کند. او می گوید: "ما بسیار متعهد به ایجاد گفتگوی درون جامعه فرهنگی در اینجا هستیم، بنابراین من یک مفهوم هنری جهان را از یک برنامه هنری در محل اقامت گرفتم و آن را به برنامه ناخن هنرمند در اقامت تبدیل کردم."